.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی سه شنبه


* آيت‌الله موسوي جزايري امام جمعه اهواز از وضعيت
بي سابقه تصاوير زشت و مستهجن بر روي كيف و لوازم‌التحرير تحصيلي دانش آموزان در فروشگاهها و بازار اين شهر اظهار نگراني كرد. وي گفت: مردم متدين به ما مراجعه مي‌كنند و از اين وضعيت بشدت نگران هستند، زيرا كيف و لوازم‌التحرير مناسب و بدون تصاوير زشت و غربي يا وجود ندارد و يا به سختي پيدا مي‌شود. وي از بازاريان متدين و مسئولان وزارت بازرگاني خواست به اين وضعيت پايان دهند زيرا خريد و فروش اين گونه محصولات از مصاديق "تعاونوا علي الاثم والعدوان" است. هجوم وسيع و كم سابقه فرهنگ منحط غربي از طريق توليد و ورود لوازم‌التحرير با تصاوير محرك و مبتذل تمام بازار لوازم‌التحرير كشور را به تصرف خود در آورده است.
* تعدادي از اتباع ايراني مقيم آمريكا در مقر نيروهاي ارتش اين كشور واقع در شهر بدره عراق و در نزديكي مرز مهران مستقر شده‌اند. به گزارش مشرق، اين افراد 25 نفر شامل 18 مرد و 7 زن مي‌باشند. براساس اين گزارش، اتباع ايراني مورد نظر، داراي پدر و مادر ايراني بوده كه درحال حاضر مقيم كشور آمريكا هستند و ارتش آمريكا در نظر دارد از آنها در پايانه‌هاي مرزي از جمله زرباطيه - مهران در انجام كارهايي از قبيل مترجمي استفاده كند. زائران ايراني كه به تازگي از طريق مرز مهران به عتبات عاليات سفر كرده‌اند اين سربازان جديد آمريكا را مشاهده نموده‌اند و حتي برخي از آنها با زائران ايراني نيز هم كلام شده و خود را معرفي كرده‌اند. اين افراد براي اخذ تابعيت كشور آمريكا ‌بايد به مدت يك سال در ارتش آمريكا خدمت كنند.
* سايت اصولگراي جهان از دومين پناهندگي براي خبرنگاران يك خبرگزاري دولتي خبر داد. براساس اين گزارش، اين خبرنگار حدود يك سال بود كه به حوزه كار رسانه‌اي وارد شده و در تلاش است تا با سوءاستفاده از دشمني كشورهاي غربي به آمريكا و يا يكي از كشورهاي اروپايي پناهنده شود. وي پنج شنبه گذشته به تركيه رفته و به دنبال اين است كه از آمريكا و يا يكي از كشورهاي اروپايي پناهندگي اخذ كند. حدود چند ماه قبل نيز دبير بخش عكس اين خبرگزاري دولتي از يكي از كشورهاي اروپايي پناهندگي گرفته بود.
* سازمان تبليغات اسلامي استان تهران با ارسال نامه‌اي به ستون جهت اطلاع درباره مطلب مندرج در تاريخ 15/7/89 اين ستون توضيحاتي داده كه چنين است: "1 - شناسايي، ساماندهي و صدور مجوز تشكل‌هاي ديني و هيئات مذهبي قانوناً و بر مبناي بندهاي 12 و 16 از ماده پنج اساسنامه سازمان تبليغات اسلامي كه به تاييد مقام معظم رهبري (مدظله) رسيده است صورت مي‌گيرد و كليه دستورالعمل‌هاي پايين دستي اجرايي در حوزه فعاليت هيئات مذهبي براساس مصوبات شوراي هيئات مذهبي استان (شوراي منتخب مردمي متشكل از مسئولين هيئات مذهبي) و ستاد فرماندهي شئون فرهنگي مناسبتهاي مذهبي متشكل از مسئولين فرهنگي، اجرايي، سياسي و انتظامي مي‌باشد. 2 - با توجه به درخواست‌هاي مردمي، نيازسنجي به عمل آمده و نظرات كارشناسي شوراي هيئات مذهبي استان و كار گروههاي مربوطه و ايجاد مسايلي از جمله تداخل برنامه‌هاي فرهنگي و تبليغي هيئات مذهبي، آلودگي صوتي، ترافيك و احترام و حفظ حرمت مسجد حداقل فاصله بين دو هيئت جديدالتاسيس و قبلي و مسجد 500 متر در نظر گرفته شده است. 3 - برگزاري مجالس و مراسم مذهبي و ديني از ديرباز با حضور آگاهانه مردم ولايت مدار طبق نظر بانيان و واقفان مساجد و تكايا برگزار مي‌گردد و هيچگونه بخشنامه و دستورالعملي در اين خصوص از سوي سازمان تبليغات اسلامي استان تهران صادر نگرديده است."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.896 seconds.